niedziela, 30 października 2016

Targi Książki w Krakowie 2016! (stos #2)

29 października (wczoraj) odwiedziłam po raz pierwszy Targi Książki w Krakowie i zdecydowanie było warto! Naprawdę specyficzny, magiczny, a przede wszystkim książkowy klimat. Mnóstwo sympatycznych ludzi, do tego w tak urokliwym miejscu jak Kraków, czyli później warto wybrać się na miasto.
Zadanie poszukiwania pozycji, które chciałam zdobyć, utrudniały jedynie dzikie tłumy. Nie, żeby to było wadą, że tylu Polaków czyta! Ale hala Expo wydawała się wręcz za mała w stosunku do tego natłoku ludzi, którzy się zjawili. Ciężko było się przebić, szczególnie z wszystkimi zakupionymi tomiskami  (bawełniana torba to zbyt mało, stwierdziłyśmy z koleżanką, że następnym razem powinnyśmy zabrać walizki z przeznaczeniem na umieszczenie w nich książek). Było tak tłoczno, że nawet nie chcę myśleć, jak to wyglądało w późniejszych godzinach, kiedy już wyszłam!
Podsumowując - i tak wróciłam szczęśliwa, z bolącą ręką, cieńszym portfelem, ale bogatsza o nowe pozycje.

Na najbliższych Targach, czyli tych w maju, które odbędą się w Warszawie również mam zamiar (i nadzieję) się pojawić.

Oto, co upolowałam tym razem:


W sumie 12 (połowa to kontynuacje serii, połowa to pierwsze części cykli), choć miałam ochotę kupić znacznie więcej. Byłam zawiedziona, że stoisko brytyjskich wydawnictw było tak małe i przybyło z małym asortymentem - nie mieli książki "Replica" Lauren Oliver, którą bardzo chciałam mieć :/

Byliście na Targach? Jakie są wasze wrażenia? A może wybieracie się w przyszłym roku? ;)

6 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam na Targach Książkowych,a chciałabym.
    Jak widzę kupiłaś świetne książki!


    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się wybrać w przyszłym roku!
      Książek nigdy za wiele :)

      Usuń
  2. Nienawidzę was za te zdjęcia z targów!
    Ja też chce na targi ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba odliczać dni do maja (Warszawa czeka) :P

      Usuń
  3. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Targi jak co roku były fantastyczne <3 Ale ja wyjątkowo kupiłam tylko jedną książkę, bo ceny tych, które bym chciała, mnie nie zachęcały. W dyskontach można kupić zdecydowanie taniej. Ale i tak targi dobrze będę wspominać

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad - każdy komentarz to motywacja do dalszego blogowania.
Możesz również pozostawić link do swojej strony, zawsze chętnie zaglądam na inne blogi, udaję się tam w poszukiwaniu kolejnych książek wartych przeczytania i podzielenia się swoją opinią :)