poniedziałek, 3 października 2016

Stos #1

Oto pozycje, które ostatnio upolowałam :





Tyle dobra na mnie czeka, a tak mało czasu, by się do tego wszystkiego zabrać - doba powinna mieć zdecydowanie więcej niż 24 godziny. Najchętniej zaczęłabym już teraz któreś z nich, niestety trzeba jeszcze przeczytać Przedwiośnie..;-;... Coś mi się jednak wydaje, że pokusa będzie zbyt wielka (albo moja silna wola zbyt słaba).


Poziomo (od dołu) :

1. Złodziejska Magia - Trudi Canavan (po Gildii Magów mam nadzieję, że to też będzie równie dobre)
2. Opposition - Jennifer L. Armentrout
3. Dziedzictwo Mroku - Bree Despain (które tak właściwie już miałam okazję czytać, ale było to tak dawno temu, że zostało wymazana z mojej pamięci i zbyt wiele nie mogę powiedzieć na jego temat)
4. Więzień labiryntu - James Dashner (po czym wypada obejrzeć film i też coś o nim naskrobać)
5. Fobos - Victor Dixen
6. Zemsta Czarownicy - Joseph Delaney
7. Szóstka Wron - Leigh Bardugo (tyle osób ją chwali, że nie mogę się doczekać, aby ją zacząć! Ale jeszcze trochę sobie poczeka, nie można mieć wszystkiego od razu)

Pionowo (od lewej):

8. Las zębów i rąk - Carrie Ryan (z nią też miałam już styczność, czas odświeżyć pamięć)
9. Angelfall - Opowieść Penryn o końcu świata - Susan Ee
10. Szklany tron - Sarah J. Maas
11. Królestwo Tearlingu - Erika Johansen (piękna okładka)
12. Krąg - Mats Strandenberg, Sara B. Elfgren

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie jakiś ślad - każdy komentarz to motywacja do dalszego blogowania.
Możesz również pozostawić link do swojej strony, zawsze chętnie zaglądam na inne blogi, udaję się tam w poszukiwaniu kolejnych książek wartych przeczytania i podzielenia się swoją opinią :)